GRĄŽINIMAS

Nekokybiškos prekės grąžinamos vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 "Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo" patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis.
Internetu pirktos kokybiškos prekės gali būti grąžinamos per 14 dienų nuo prekių pristatymo pirkėjui dienos.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  1. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  2. Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  3. Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.);
  4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;
  5. Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą ir užpildytą grąžinimo dokumentą;
  6. Norint grąžinti prekę reikia susisiekti su mumis el.paštu [email protected] arba telefonu 8 671 90107.

Už nekokybiškos ar ne tos prekės siuntimą atgal sumoka pardavėjas, kitu atveju – pirkėjas.
Neįvykdžius grąžinamų prekių salygų, prekė siunčiama atgal pirkėjui, o pinigai negrąžinami.

Jei nepavyksta susisiekti su Pirkėju per 3 darbo dienas, tuomet užsakymas anuliuojamas, pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai tik už prekes, pristatymo mokestis lieka pas pardavėją.

Elektroninių ginčų sprendimas be teismo

Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. [email protected], tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466 , interneto svetainėje www.vvtat.lt , jos teritoriniams padaliniams apskrityse - http://www.vvtat.lt/index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/.

Pastaba: visais atvejais pirmiausia vartotojas turi kreiptis į pardavėją.